Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ο Αη Βασίλης είναι ένας «χαμένος»

Αναγνώστεεεες μου έχω σοβαρότατες αποκαλύψεις να σας κάνω, με πηγή -απ ευθείας- τον Santa Claus!
Ποιόν Αη Βασίλη και κουραφέξαλα.Αυτός πάει, ΔΕΝ υπάρχει! Μόνον ο Νίκολας υπάρχει! Ένας μπερμπάντης μπεκρούλιακας από τη ΝΥ, που τον ανακάλυψε η CIA! Ναι η CIA!
Είχαν γίνει εκείνα τα πειράματα διακτινισμού του πλοίου- θυμάστε- που βρέθηκε σε κλάσματα δευτερολέπτου αλλού, αλλά μετά το διέψευσαν.Έτσι, όταν είχαν απτά επιστημονικά στοιχεία στα χέρια τους, ζήτησαν έναν εθελοντή "παλαβό" για να διαδώσει το μυστήριο ποτό "κόκα- κλώσσα"!
Θα μου πείτε, πως τα γνωρίζω εγώ όλα αυτά; XO XO XO XO! Επειδή έχω διατελέσει για τέσσερα παγωμένα φεγγάρια .Αγιο-βασιλίτσα!
Μάλιστα  ήμουνα ΚΑΙ γκόμενα του Αγίου της cola! Αλλά δεν τον άφησα να μου κάνει παιδιά, επειδή δε μου άρεσαν τα αυτιά των "μπάσταρδων" ξωτικών του.Χώρια που αυτός δεν είναι είναι καλός πατέρας! Ένας τύραννος είναι, ένα τέρας!
Απαυτώνει τα παιδιά του όλο το χρόνο για να φτιάχνουν παιχνίδια. Οι μόνες διακοπές τους είναι όταν ο "χοντρός"φεύγει Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, για μπανιστήρι στα σπίτια των Χριστιανών όλου του κόσμου.Τότε τα καημενούλια το ρίχνουν στον ύπνο και το ροχαλητό! Ξυπνάνε μετά τις γιορτές και ο τσιφούτης- αφού όλο κοιμισμένα είναι- γλιτώνει και τα δώρα τους και τα δίνει για να τα πουλάνε παράνομα οι Αφρικανοί, στο Σύνταγμα!
Έτσι αυτά τα καημένα νανάκια, δουλεύουν...δουλεύουν όλο το χρόνο κι αυτός τρώει και πίνει τσάμπα από τους χριστιανούς, για να κρατιέται σε φόρμα η κοιλούμπα του! Ίδιος ο Πάγκαλος έχει κανταντήσει! Το τι κατεβάζει να μη σας πω! Άσε που παίρνει και μίζες από τα καζίνο όλης της Υφηλίου που τζογάρουν στο όνομά του, για το καλό της χρονιάς..
Τώρα- λόγω κρίσης- βολιδοσκοπεί τους Κινέζους για να κάνει μπίζνα,να φτιάχνει στην Άπω Ανατολή τα παιχνίδια, για να γλιτώνει τα λεφτά της θέρμανσης στο Β. Πόλο. Εκεί τουλάχιστον δεν κάνει τσιγκουνιές! Βλέπετε τα παγωμένα δάχτυλα δεν μπορούν να κάνουν λεπτοδουλειά!
Όπως μου είπε ,ακόμη δεν έχει φέρει βόλτα τους Τσάο και τους Λιν! Άσε που του θέτουν όρο να περνάει δια μέσω Βορείου Πόλου όπιο. Ε δε φτάνει και μέχρις εκεί... Ακόμη και ως ψευτο-άγιος, δεν κάνει τέτοιο εμπόριο! Άλλωστε δεν έχει και ανάγκη για πρόσθετο μαύρο χρήμα...Βγάζει τα έντερα του από τις διακοπές των vips, στα ξενοδοχεία του πάγου.
Όταν μέναμε στο igloo του στο Β. Πόλο- τότε που τα είχαμε και ξόδευα αβέρτα κουβέρτα, τηρώνταςτα έθιμα- εκεί να δείτε όργια και κραιπάλες! Όλοι οι Ρότσιλντ και γενικώς οι "Ντε" και "Φον" εκεί ξεκο(μπιπ)ζονταν! Εκεί να δείτε αιμομιξίες!
Τη Μέρκελ πάντως δεν την είχα συναντήσει! Αυτή καλέ ήταν πεινάλα τότε...Από συσσίτια έτρωγε, όπως καλή ώρα σήμερα, οι νεόπτωχοι της Ελλάδας. Από εκεί έμαθε, πόσο αντέχουν τις περικοπές οι πεινασμένοι! Λέει, κάθε φορά που βλέπει το χάρτη της Ευρώπης: Αφού εγώ γυναίκα ούσα- θα το ήθελε πολύ- άντεξα την πείνα, θα την αντέξουν και οι κερατάδες οι΄Ελληνες, τα "δήθεν" σκληρά καρύδια! Και τι θέλουν τέλος πάντων αυτοί οι κομπιναδόροι; Τουλάχιστον να λένε και ένα ευχαριστώ που θα πεθάνουν-κούνια που την κούναγε- αναίμακτα από την πείνα! Μήπως τους στήνω στον τοίχο;
Any way. Ο Νίκολας έχει παχύνει αρκετά και έτσι έκοψε το πολύ sex! Τώρα πια, δε μου στέλνει έλκηθρο για να με "πάρει" αλλά επικοινωνούμε μέσω e-mail!
Του ζήτησα να μου κάνει σαν δώρο Χριστουγέννων το "διακτινισμό" και το "αόρατο", προκειμένου να βγάλω και καμιά αποκλειστική ειδησούλα,η φτωχή!
Επίσης του ζήτησα και μια σπέσιαλ συνταγή για βασιλόπιτα! Γιατί σκέφθηκα, ότι συμφέρει σαν δώρο, καθώς με ένα κιλό αλεύρι από αυτό που φουσκώνει μόνο του, θα βγάλω τρεις πίτες... Θα κάνω και τα δωράκια μου, οικονομικά όπως επιβάλλει η εποχή!
Ο χοντρούλης μου ήταν σε φόρμα, γιατί σκεφτόταν τι θα έπινε και θα έτρωγε τσάμπα στα σπίτια των χαζών ανθρώπων, που τον θέλουν ντε και σώνει Άγιο και τον ταϊζουν.
Δε μου χάλασε το χατήρι. Μόνον που μου είπε, να μη χαλάσω κι εγώ την παράδοση, όταν θα αφήνω την πίτα σε όλους τους "δήθεν" πατερούληδες του Έθνους". Μου εξήγησε ότι όλη τους τη ζωή τρώνε και κοιμούνται μέσα στα σκατά...Τα έχουν συνηθίσε και έχουν γίνει "πρώτη τους φύση"... Έτσι στις πίτες τους, αντί για μαγιά νωπή, μου είπε να βάζω λίγη ξερή κουτσουλιά!
Πήρα σβάρνα λοιπόν πρώτα τα σπίτια του Ψυχικού καθώς είναι Πρωθυπουργική γειτονιά... Παλιότερα ήταν Αρχιεσπισκοπική. Ήθελα να κάνω μπανιστήρι στο σπίτι του νεόκοπου Πρωθυπουργού ΜΑΣ! Να δω πως ζει ο άνθρωπος!
Πριτς... που θα σας πω που μένει!. Θεωρήστε σαν διεύθυνση το "οδός Αβύσσου, αριθμός Ο".
Το τι στοιχεία μούδωσε ο Santa για τον Prime minister, ούτε στο όνειρό μου!
Καλέ άντε στο καλό...είναι και κοντοχωριανός μου:
Κατάγεται από το χωριό Δεσφίνα και εκεί έκανε διακοπές, μέχρι που μεγάλωσε.Α αυτό το χωρίο γλίτωσε κοσμάκη από την πείνα στην Κατοχή.Με το αζημίωτο βεβαίως.Βλέπετε ήταν ψηλά, σε οροπέδιο, πάνω από το Κιρραίο Κόλπο.Ούτε οι Γερμανοί ανέβαιναν,ούτε οι καπεταναίοι κατέβαιναν.Κέντρο εμπορίου είχε γίνει. Οι φτωχοί αντάλλαζαν προϊόντα και οι μαυραγορίτες έβρισκαν το κάτι τις τους.
Ξέρετε, κάνα δαχτυλιδάκι για ένα κιλό αλεύρι.Όπως κακή τους ώρα, τριαντα Ευρώ για ένα μονοπετράκι στα σύγχρονα ανταλλακτήρια.
Καλέ- παρεμπιπτόντως- αφού δεν υπάρχει ούτε σάλιο Ευρώ στην αγορά, που τα βρίσκουν οι "goldenέμποροι" τόσα ευρά; Καλέ μήπως ξεπλένουν; Καλέ κάτσε να τους καρφώσω στο ΣΔΟΕ! Τέλος πάντως, ας μην ξεφεύγω , από το πνεύμα των ημερών.
Αυτό το χωριό- που λέτε- μεταπολεμικώς έγινε βιλαέτι των Γκελεστάθεων.
Δαγκωτό το έριχναν μετά τον πόλεμο στους αφους Γκελεστάθη οι Φωκαείς... Κι αυτοί δεν άφηναν ρουσφέτι για ρουσφέτι που να μην κάνουν, στους συμπατριώτες τους! Ήταν της μόδας από πάντα οι εξυπηρετήσεις από τους πολιτικούς, ως γνωστόν.
Λέτε με ρουσφέτι τους να μπήκε στην Τράπεζα και ο Prime; Μπα δε νομίζω , τουλάχιστον μυαλό διαθέτει, τα "ανθρώπινα"μάλλον του έχουν ξεφύγει!
Τη μέρα , που προέτρεψε ο "Κένεντι της Ελλάδας" τους Έλληνες να μην αναρωτιόνται τι κάνει η πατρίδα για αυτούς, αλλά αυτοί τι κάνουν για την πατρίδα, εγώ μέσα μου, τον δικαιολόγησα.
Είπα βρε παιδιά από πιτσιρικάς έχει να πατήσει στη Δεσφίνα. Που να θυμάται ότι παρά δίπλα είναι το μαρτυρικό Δίστομο, με τα 256 θύματα της γερμανικής θηριωδίας...Που να ξέρει από τέτοια ένα παιδί; Άλλωστε τεχνοκράτης είναι. Άρπα κόλλα πήρε ο άνθρωπος την " πολιτισμική παιδεία".
Ακόμη και τον Πικάσο σε δολάρια τον αποτιμά , όχι σε "γραμμή" τέχνης!
Έπειτα, ας μη ξεχνάμε, ότι δεν παντρεύτηκε και καμιά βλαχάρα από την περιοχή του.Μια "τούτσι" Ολλανδέζα από τη Ν. Αφρική πήρε ο έρμος.Οι πρόγονοί της έκτισαν- λέει- όλο το Καίηπ Τάουν.
Το Απαρχάϊτ, δε γνωρίζω κι ότι και να σας πω, θα είναι ψέμματα.
Εκείνο που έχω να σας πω-επίσης- είναι ότι ΔΕ θα σας ΠΩ αν στο σπίτι του έχει συλλογή από ελεφαντόδοντο ή χρηματοκιβώτιο στο υπόγειο με χρυσά Ραν! Εγώ δουλειές με διαρρήκτες, δεν κάνω! Αυτά είναι καθήκοντα Παπουτσή! Δε θα δουλεύω για πάρτη του, για να με δουλεύετε όλοι μαζί, μετά!
Αχ τι "αρτίστικο ζευγάρι" είναι τα χρυσούλια μου.Αυτός έχει μονίμως χαραγμένο στο πρόσωπό του ένα χαμογελάκι.Τσίτα η επιδερμίδα, ανέκφραστος! Αλλά το χειλάκι του, είναι μονίμως γελαστό... Ακούει Χέντελ και Μπαχ Αποκαλεί την καλή του dear Μάλιστα!
Όχι μωρή σκρόφα και άλλα τέτοια στολίδια! Το δε βράδυ άκρα σιγή! Δεν ακούγεται κιχ σας λέω! Σαν τάφος. Και τι ανάγκη έχουν οι άνθρωποι; Κοιμούνται ήσυχοι.
Ούτε σχολεία, ούτε φροντιστήρια, ούτε πόδια που να μεγαλώνουν κάθε τρεις και λίγο και να θέλουν καινούρια παπούτσια! Αποταμίευαν οι άνθρωποι από τα περιττά και πολυταξίδεψαν.Έκαναν το γύρο του κόσμου, σε πενήντα χρόνια!
Δόξες, δάφνες, διακρίσεις, εμπειρίες.Κάπου έπρεπε τέλος πάντων να καταλήξουν. Η Ν.Αφρική είναι άλλωστε επικίνδυνη, καθώς εκεί, ξύπνησαν οι μαύροι.
Η "άσπρη" Ελλαδίτσα είναι η καλύτερη, καθώς εντός ολίγου θα γίνει η απόλυτη μαύρη χώρα της Ευρώπης.Όλα καλά, όλα τσάμπα εδώ!
Τσάμπα σκλάβοι , τσάμπα κλακαδόροι, τσάμπα μάγκες.Μετά στο Ψυχικό είναι και καλοί οι γείτονες. Λίγο τόχεις να υπάρχει παρακάτω ο στρογγυλός πύργος της Αγγελοπούλου.
Να μένεις κοντά στο "προικώο" του Ρέπα .Τα αδέσποτα στους δρόμους να είναι στειρωμένα και να φορούν φίμωτρο. Να μη βλέπεις σκούρο άνθρωπο ούτε για δείγμα, καθώς όλοι οι μαύροι υπηρέτες είναι της οικογενείας, άρα αδήλωτοι και κυκλοφορούν μόνον στους κήπους.
Ωραία όλα αυτά.Καλό και το τέιον μετά της ανεψιάς Γαρουφαλιά.
Καλό και το σκάκι μετά του Μπένυ- Μπένυ... Καλά και τα κοκόρια, πεσκέσια από τα Αρβανιτοχώρια-προσφορά του άλλου χοντρού- αλλά κάτι ώστε να σπάσει τη μονοτονία της εύκολης ζωής;
Γιαυτό γίναμε και πρωθυπουργοί! Για να γλιτώσουμε από τη μονοτονία! Όχι δεν τους άφησα πίτα, καθώς η καλή του τον προσέχει! Όπως η άλλη "ζωγράφα" προσέχει τον Σων Κόνερυ! Τον ταΐζει μόνον θαλασσινά και χορταρικά!
Του άφησα όμως, ένα ραβασάκι στο οποίο έγραφα:
Οι ΄Ελληνεςγια την πατρίδα τους από αμνημονεύτων χιλιετιών δίνουν το αίμα τους.Μόνο που οι πολιτικοί τους είναι δράκουλες και τους το ρουφάνε, πριν προλάβει να ποτίσει τα φυτώρια του μέλλοντος στο έδαφος! Έπειτα, έφυγα από το πράσινο προάστιο και πήγα στη Στησιχόρου, στη Σκουφά, τη Μουρούζη και άφησα τις ανάλογες κουτσουλόπιτες-καταλαβαίνετε.Τελευταία άφησα στην περιοχή του Καλλιμάρμαρου και της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, επίσης καταλαβαίνετε γιατί:
Για να φάω κρυφά ξεροτήγανα by Μήτσοfamily. Αμ, δεν έφαγα.Γιατί αντί για μέλι, είχαν βάλει ψαρόκολλα για να κολλάνε οι ψηφοφόροι και να σημαδεύονται! Κάτω από την άχνη στους κουραμπιέδες, ήταν κρυμμένη μια ποντικοπαγίδα. Ε όχι και iστην εποχή της ακμής μου, να παρακμάσω σαν αρουραίος.Πάνε αυτά που ξέρανε.Τώρα η κατσίκα, προσπερνάει τον ταραμά..Τους άφησα κι εγώ μια "κουτσουλόπιτα", έτσι για να μεθυμούνται.
Εκείνο που με ξάφνιασε, ήταν στην Αναγωστοπούλου! Καλέ πριν προλάβω να την αφήσω, πάει χάθηκε! Καλέ που το βάζει όλο αυτό το φαΐ ο "μπιλιτσιασμένος" τέως! Μάλλον έχει "μυστικές" συνταγές δίαιτας.Αλλιώς δεν εξηγείται η τόση αδυναμία!
Ενώ λοιπόν διακτινιζόμουν, ακούω μια διχίλιαρη superΟυάου, να βρυχάται! Καλέ αει στο καλό ο ΣτανΤογκ, είπα μέσα μου.Ξε- διακτινίστηκα και εμφανίστηκα, διαδηλώνοντας εν μέσω Ακαδημίας: Σώτερ, Σώτερρρρρρρρρ!
-Που ήσουνα μωρή χαμένη; (ίδιος κι απαράλλαχτος ο εαυτός του)!
-Που θα ήθελες να βρίσκομαι. Βαρέθηκα την καλοκαιρία και πήγα στα Βόρεια! τάχατες- τάχατες εγώ !Εσύ που ήσουνα.
-Στο Μαυσωλείο, πήγα να δω τις μούμιες της Ακαδημίας!μου απάντησε.
-Καλέ, από πότε έγινες νεκρόφιλος(φτου φτου χρονιάρες μέρες), του μπήκα εγώ .
-Από τότε που οι "ξενέρωτοι" δηλώνουν δημοσιογράφοι και κάποιοι άλλοι με το ζόρι θέλουν να κάνουν τους δημοσιογράφους αδελφές.
-Και εμείς Σώτερ μου τι θα κάνουμε, πως θα αντισταθούμε; μελαγχολική εγώ.
-Κλύμη μου ετοιμάσου.Σε λίγο θα πάρουμε σβάρνα τους "μαχαλάδες"!Θα ανεβούμε στα βουνά και τα δένδρα, αλλά θα τον "πιάσουμε" τον καθαρό αέρα.
-Εντάξει Σώτερ μου, μαζί σου! Μόνο πες στα "παιδιά" να μην πιστεύουν στον Άι Βασίλη! ΔΕΝ υπάρχει γι αυτό τον τόπο.Μας δουλεύουν ψιλό γαζί, όσοι λένε ότι υπάρχει.
-Πέτα μωρή τη σκατίλα και τις κουτσολόπιτες, άσε τα λόγια και ανέβα στη moto, να πάμε ψηλά!
Όπερ αναγνώστες μου, σε αυτή τη φάση με πετύχατε και σας αποκάλυψα όλα τα παραπάνω τρελά και ολίγον αλληγορικά! Με πετύχατε την ώρα που ετοιμαζόμαστε να "γκαζάρουμε" για ραδιοκύματα!Ο νοών, νοείτω! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω!
ΥΓ: Μη με παρεξηγείτε για το ασπόνδυλο των πληροφοριών που σας γράφω.Είμαι φευγάτη όπως κι εσείς, τρελαίνομαι για όλα όπως κι εσείς και παραμιλάω ακόμη και στο ξυπνητό μου, όπως κι εσείς! Χριστούγεννα, σκέφτηκα, κοιτώντας μελαγχολικά το χιονόνερο έξω από το παράθυρο.
Πως άλλαξαν έτσι οι γιορτές! Το βαφτιστήρι έγινε κοτζάμ μαντράχαλος, ακούει ραπ κι όλη την ώρα είναι στον κομπιούτερ! Κρατάει μούτρα στον πατέρα του, επειδή δεν του παίρνει το καινούριο IPhone. Δεν μπορεί να καταλάβει, πως ο μεγαλοδιευθυντής μπαμπάς του, αμείβεται, όσο ο λαθρομετανάστης κηπουρός της θείας του!
Δεν τολμώ να τον ρωτήσω τι δώρο θέλει, γιατί μπορεί να μου φορτωθεί εμένα για το κινητό που μόνο αβγά δεν τηγανίζει και δε δύναμαι για τέτοιες αγορές στην παρούσα.
Κάποτε, έκανα ένα πεντακοσάρικο κέρματα κι όλα τα παιδιά της γειτονιάς που λέγανε τα κάλαντα, γίνονταν χαρούμενα!
Φέτος, θα κλειδώσω την καγκελόπορτα και θα κρύβομαι. Γιατί ένα κέρμα Ευρώ, ισούται με ένα παλιό πεντακοσάρικο σε δραχμές.΄Ασε που τα κάλαντα δεν τα λένε πλέον παιδιά.
Αυτά σε λίγο θα χαθούν από προσώπου γης, ακολουθώντας τους ήχους του "μαγεμένου αυλού".
Έτσι ο Θεός της Ελλάδας θα μας τιμωρήσει, επειδή τον προσβάλαμε: Θα μας αποστερήσει από τη συνέχειά μας, τα παιδιά μας !
Χρόνια Πολλά, με υγεία και όλα τα άλλα θα τα βρούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: