Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ο Δήμαρχος Άργους για το δημοσίευμα του "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ"

Κακοήθη και εκτός πραγματικότητας
τα σχόλια και το παρασκήνιο εις βάρος μου"

Μετά το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας
«ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ» την Τρίτη 23/11/2010, με τίτλο «Άνω κάτω το ΠΑΣΟΚ με … Μπούρη» και για την αποκατάσταση των πραγμάτων, θέλω να δηλώσω τα εξής: Από τον κ. Καμπόσο όντως μου έγινε πρόταση ως «ειδικός σύμβουλος σε θέματα υγείας» μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ως νέος εκλεγμένος Δήμαρχος Άργους – Μυκηναίων...
Εκ μέρους μου δεν υπήρχε κανένας λόγος αντίδρασης από τη στιγμή που παρέμενε ως πρόταση χωρίς καμιά δημόσια προβολή. Σημειωτέον ότι σε αυτή την πρόταση δεν έχω πάρει καμιά θέση. Μετά, όμως, την ανακοίνωση της πρόθεσης του κ. Καμπόσου σε ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σταθμό οφείλω να επισημάνω τα εξής:
Μετά τη λήξη της θητείας μου ως Δήμαρχος Άργους έχω να λειτουργήσω πλήρως το ιατρείο μου, ως καρδιολόγος ιατρός, να επανέλθω στα καθήκοντα μου ως ιατρός του ΙΚΑ και να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως πρόεδρος σ’ έναν πολύ ευαίσθητο χώρο του τόπου μας, το ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αργολίδας.
Αν όμως ο νέος Δήμαρχος θεωρήσει ότι μπορώ να παρέχω οποιαδήποτε γνώμη που να τον βοηθήσει στην άσκηση των καθηκόντων του, οφείλω να του την παρέχω για το καλό των πολιτών του Δήμου μας, τους οποίους ευχαριστώ θερμά για την στήριξη που μου παρείχαν καθ’ όλη την τετραετία της θητείας μου και κατά την διάρκεια της περιπέτειας της υγείας μου.
Όσο αφορά το παρασκήνιο και τα σχόλια εις βάρος μου, που υπαινίσσεται το δημοσίευμα, θεωρώ ότι είναι κακοήθη, προφανώς εκτός πραγματικότητας και η μέχρι τώρα προσωπική και πολιτική πορεία μου τα ακυρώνει.
Ο Δήμαρχος Άργους
Βασίλειος Μπούρης
paratiritis-news.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: