Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Το χρυσό 12άρι!









Αγαπητοί γονείς,
Είμαι ένα παιδάκι που ήταν λίγο άτακτο και απρόσεκτο και έβαλα σε μπελάδες τους γονείς μου.
Σας γράφω αυτό το γράμμα για να μάθετε από πρώτο χέρι τις σκανδαλιές μου και... Μεγάλοι είστε θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Με το χρυσό 12άρι θα μάθετε πώς να ενεργήσετε για να μην καταντήσετε σαν τη μαμά μου που όλο τρέχει πίσω μου ουρλιάζοντας. Αφήστε που με βάζει διαρκώς τιμωρία στο ένα πόδι - αν και εγώ ξέρω τι θα κάνω, θα το πω στην μαμά του μπαμπά μου για να την «τσιτσιρίσει», όπως λέει!
Σκανδαλιά νούμερο ένα:
Είχαμε πάει σε μεγάλο εμπορικό κέντρο, THE MALL λέγεται και εγώ άφησα για μια τόση δα στιγμή, μια στιγμούλα το χεράκι της μανούλας μου και...Αυτό ήταν! Χάθηκα. Έκλαιγα ότι με παράτησε γιατί ήμουν ζωηρός. Για καλή μου τύχη μια καλή κυρία, τραγουδίστρια μάλλον, γιατί είχε ένα μικρόφωνο, φώναξε από αυτό την μανούλα μου Έτσι με βρήκε.
«Θα τα πούμε σπίτι», ήταν η τελευταία της λέξη και μετά βρέθηκα στο ένα πόδι για ένα τέταρτο στη γωνία.Από εδώ και πέρα... Πάντα από τη μέσα πλευρά και σφιχτά το χέρι της μαμάς.
Σκανδαλιά νούμερο δύο:
Είχαμε πάει στον εξοχικό μιας φίλης μου. Είχα πάρει και τους γονείς μου επειδή κάνουν με τους δικούς της παρέα. Παίζαμε στον κήπο. Όταν εγώ της πρόσφερα ένα λουλουδάκι, έγινε κατακόκκινη και φτερνιζόταν και. Η μαμά μου φώναξε πάλι.Λες και έφταιγα εγώ! Πού να ξέρω ότι είναι αλλεργική;
Νευριασμένος με την μαμά κρύφτηκα σε ένα χωράφι. Να σου ένα φιδάκι. Καθόλου φιλικό και να μην παίζεται παιδάκια μαζί του. Μου έριξε μια δαγκωνιά! Με πόνεσε, αν και αντράκι.Ευτυχώς είχαν «βεντούζα» και μου αφαίρεσαν το δηλητήριο! Όχι, δεν με έβαλε τιμωρία η μητέρα μου μετά. Μόνο με φιλούσε.
Σκανδαλιά νούμερο τρία:
Προσοχή στα βεγγαλικά. Εκατοντάδες παιδιά έχουν σημάδια για πάντα, από μία «αξέχαστη» εμπειρία με βεγγαλικά. Εγώ απλά πλησίασα να τα δω. Όχι δεν έκανα τίποτα.
Όμως άλλα παιδάκια έχουν χάσει τα δαχτυλάκια τους! Ναι, ξαναμπήκα τιμωρία.

Σκανδαλιά νούμερο τέσσερα:

Πεινούσα σαν λύκος. Η κατσαρόλα φώναζε στο μάτι της κουζίνας. Δεν έκανα κάτι κακό, μόνο άνοιξα το καπάκι και...
Με πιτσίλισε στο χεράκι μου νερό και με έκανε να κλαίω για δυο μέρες. Το σημάδι το έχω ακόμα.
Η μαμά δεν με τιμώρησε, αλλά με είχε τιμωρήσει η βρωμοκατσαρόλα.

Σκανδαλιά νούμερο πέντε:
Πέρυσι στην Ανάσταση με τη λαμπάδα μου έβαλα φωτιά στα μαλλιά της ξαδερφούλας μου. Αναγκάστηκε το ίδιο βράδυ να αποχωριστεί την πλούσια κοτσίδα της.
Η μαμά μου σήκωσε το χέρι της και σας ορκίζομαι θα μου άφηνε για πάντα το αποτύπωμά της στο μάγουλό μου. Πώς θα κυκλοφορούσα; Με έσωσε η γιαγιά μου, η μαμά του μπαμπά μου! Αχ τι καλή!

Σκανδαλιά νούμερο έξι:

Δεν χρησιμοποιούμε πυροτεχνήματα κοντά σε ξερά χόρτα, για να μην προκαλέσουμε πυρκαγιά. Εγώ έτσι έκαψα την φασολιά και την κολοκυθιά της προγιαγιάς μου.
Δεν βγήκα στην αυλή για δύο μέρες, διέταξε η μαμά. Ευτυχώς έβρεχε.


Σκανδαλιά νούμερο εφτά:

Είχαμε μαζευτεί όλα τα παιδιά και παίζαμε τυφλόμυγα. «Πώς να δω βρε μαμά το τζάμι, αφού είχα κλειστά τα μάτια μου;», απολογούμουν για να μην με κατσαδιάσει, ενώ εκείνη έτρεμε και μάζευε τα γυαλιά. Λέτε για το τζάμι ή για μένα;
Τη γλίτωσα. Νομίζω το έχει ξεχάσει πια! Αλλάξαμε και τζαμαρία.

Σκανδαλιά νούμερο οχτώ:


Η προγιαγιά στην αποθήκη έχει πολλά εργαλεία, φτυάρι, τσάπα, πριόνι - δεν πρέπει να τα πειράζουμε - και σακούλες με κάτι σκόνες, γι' αυτές δεν μου είπαν τίποτα. Είναι λέει φάρμακα για τα φυτά. Υπάρχουν φυτο-φάρμακα;
Έδωσα και εγώ στα κοτοπουλάκια της που είχαν αρρωστήσει, αφού δεν ήθελαν να παίξουμε άλλο. Φάρμακο είναι κι αυτό. Γιατί είχαμε βάλει ασπιρίνη στις γαζίες της μαμάς;
Ψόφησαν όμως. Πάλι εγώ έφταιγα. Η προγιαγιά δεν είπε κουβέντα στη μαμά. Αλλά μου είπε ότι είναι δηλητήρια και αν τα βάλω στο στόμα μου θα πεθάνω!

Σκανδαλιά νούμερο εννιά:

Μπαλκόνια, Παράθυρα, Σκάλες, Πηγάδια, Πισίνες. Έχω πέσει ή έχω χτυπήσει σχεδόν σε όλα αυτά. Α, όχι στο πηγάδι δεν έπεσα γιατί θυμήθηκα μια τρομακτική ιστορία που μου είχε πει ο μπαμπάς.
Η μανούλα ούρλιαζε. Εγώ έκανα πάλι τον πελεκάνο.

Σκανδαλιά νούμερο δέκα:


Στην πισίνα του ξενοδοχείου που ήμασταν έσπρωξα την μαμά. Εκεί είχε βάθος 2.5 μέτρα. Νόμιζα ότι φτάνουν τα πόδια της.«Θα μπορούσα να πνιγώ και να μην έχει μαμά, θα σου άρεσε», πάλι φώναζε. Όμως τρόμαξα περισσότερο από ποτέ. Ας την έχω και σας με βάζει τιμωρία.
Με χαρά δεν έφαγα παγωτό εκείνη την ημέρα.

Σκανδαλιά νούμερο έντεκα:


Έτρεχα πάνω στο ποδήλατο μου. «Κάνουμε κόντρες», είπε το χοντρό παιδάκι από δίπλα. Σε μια στραβοτιμονιά βρέθηκα μέσα σε ένα βάτο με αγκάθια και σχίστηκε όλο μου το κορμί.
Ποτέ ξανά ποδήλατο χωρίς κράνος. Τη γλίτωσα με ένα «παλιόπαιδο με κατατρόμαξες».


Το χρυσό δωδεκάρι:

Έπαιζα τον ηλεκτρολόγο όταν έβαλα ένα τσιμπιδάκι μέσα στις τρυπούλες της πρίζας. Έπεσε το ρεύμα. Όταν έτρεξε η μαμά κοντά μου ήμουν σαν σκαντζόχοιρος. Με σηκωμένα μαλλιά.
Τιμωρία να μείνω δυο μέρες στο δωμάτιό μου και να μην φάω σουβλάκι την Παρασκευή. Αυτό παραπάει! Χαζομαμά.
Βέβαια παιδάκι είμαι θα τις ξανακάνω τις σκανδαλίτσες μου.
Ντένις ο Τρομερός!

Δεν υπάρχουν σχόλια: